350 firm i marek z Polski i zagranicy, 8 tysięcy zwiedzających, imponujący program, ponad 50 fantastycznych wydarzeń z udziałem światowej sławy stylistów, porady ekspertów, emocjonujące konkursy, najświeższe trendy,  innowacyjne produkty i specjalne targowe ceny – tak można podsumować Targi Uroda, które odbyły się w Amber Expo.

20. jubileuszową edycję Targów URODA zainaugurował widowiskowy pokaz „Barokowy Glamour” z udziałem finalistek Mistrzostw Wizażu i Stylizacji. Dominowały kolory królewskie – złoto, czerwień i burgund. 

Hitem była strefa makijażu. Tu na profesjonalny makijaż czy bezpłatne konsultacje z ekspertami i wizażystami oczekiwały tłumy chętnych. Co do minuty wypełniony był też program strefy pokazowej. Tu z kolei widzów przyciągały atrakcyjne tematy: rewolucja w przedłużaniu paznokci, ekspresowy pedicure, idealny french w 30 minut, najszybszy lifting na świecie, innowacyjne zabiegi dotleniająco-energetyzujące, masaże relaksacyjne. 

Najgorętsze trendy makijażowe zaprezentowane zostały w pokazie Bold lips & shiny eyes przez włoskiego wizażystę marki INGLOT Omara Turrini, który doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami, jak Dolce & Gabbana Beauty, Deborah Milano, Revlon czy Yves Rocher. 

Z myślą o paniach powstała strefa mody, gdzie można było nie tylko poznać najnowsze trendy na sezon 2018, ale też spotkać się ze stylistami, fotografami, blogerami, modelkami i wizażystami. Z myślą o panach zorganizowano strefę barberingu, gdzie można było dowiedzieć się wszystkiego o sztuce pielęgnowania i strzyżenia brody. 

Niedziela na Targach Uroda to święto fryzjerów ze specjalnym programem wypełnionym kreatywnymi warsztatami, pokazami mistrzów i konkursami. Tego dnia szczególną uwagę publiczności przyciągnęły żywiołowe pokazy marki Elegance Polska i Barber Expert Academy oraz kolekcja Avalon #17 marki Kemon, zaprezentowana w dwóch odsłonach: Kobieta Sukcesu i Dziewczyna z Poligonu.

Wystawcy spisali się na medal. Przygotowali mnóstwo atrakcji, specjalne targowe rabaty i bogatą ofertę kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, preparatów do stylizacji włosów, zdobienia paznokci i zabiegów podologicznych oraz sprzętu i wyposażenia salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Na wielu stoiskach można było skorzystać z bezpłatnych porad, konsultacji i innowacyjnych zabiegów upiększających. 

Najlepsze produkty zostały nagrodzone Medalami Mercurius Gedanensis. W kategorii „Kosmetyki do pielęgnacji w domu” medalem nagrodzono firmę Ziaja za serię Jagody Acai oraz Starą Mydlarnię za serię Eco Botanica do domowego spa. Wyróżnienie trafiło do firmy Bikor za ziemię Egipską – z edycji limitowanej. 

W kategorii „Kosmetyka Profesjonalna” nagrody trafiły m.in. do firmy Jolanta Wagner Professional Make-up Cosmetic za zestaw do makijażu Fluid Maker oraz firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne za serię Skin Breath - energetyzująco - dotleniający oddech dla skóry twarzy.