Niszowe i limitowane kolekcje, utrzymane w duchu subtelnej, kobiecej wygody. Produkowane w Polsce z surowców dedykowanych marce i sprowadzanych z Włoch, Hiszpanii i Francji. Tak w skrócie można opisać polską markę COCHO, której salon firmowy otwarto właśnie w Gdyni przy ul. Kilińskiego 11. 

Uroczyste otwarcie salonu prowadzonego przez Dorotę Piasecką przyciągnęło wielu miłośników polskiej mody. Mogli oni zapoznać się z pełną ofertą marki,

a także spotkać się z właścicielką i projektantką COCHO, Olgą Idzik, która chętnie opowiadała o filozofii marki. 

- COCHO to wyłącznie polska produkcja, nadzorowana w polskich szwalniach, na każdym etapie tworzenia. To propozycja dla kobiet ceniących piękno ubioru, wymagających, otwartych na oryginalność i wygodę jednocześnie. Jest to multikobiecy , klasyczny brand opierający się na doskonałym szyciu i wykończeniu surowca oraz najlepszej jakości materiałów - mówi Olga Idzik. 

COCHO to marka otwarta na kobietę nowoczesną i wyjątkową. Kobiety, które noszą ubrania zaprojektowane przez Olgę Idzik są modne, piękne, sensualne i subtelne. COCHO bowiem nie „krzyczy” awangardą, nie epatuje źle rozumianym „sexy lookiem”. Całe kolekcje i poszczególne projekty są pełne wdzięku i klasy. W tym sezonie marka powiększyła się o produkcję butów.
- Są to buty ręcznie produkowane na włoskich komponentach , spody są drukowane specjalnie przez nas opracowaną metodą. Podszewki w butach są ze skóry koziej, a botki są dla kobiet ceniących wygodę i szyk oraz modę w jednym - mówi Olga Idzik. 

Kolekcje COCHO można kupić w multibrandowych butikach w Mediolane, Berlinie, Heidelbergu, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi,  a teraz także w pierwszym flagowym butiku w Gdyni. Warto zajrzeć do gdyńskiego butiku, z pewnością w ubraniach marki COCHO każda kobieta będzie się czuła dobrze ubrana, a nie przebrana. 

- Brakowało w Trójmieście miejsca, gdzie kobieta może ubrać się dosłownie od stóp do głów w ubrania oryginalne, bardzo dobrej jakości i co najważniejsze w bardzo przystępnych cenach. Atutem marki COCHO jest brak ograniczeń, kolekcje tworzone są zarówno dla młodych, jak i starszych kobiet. Są one też na tyle uniwersalne, że każda kobieta dobierze garderobę do swojego stylu, a także połączy ją swobodnie ze swoimi dotychczasowymi ubraniami - mówi Dorota Piasecka, właścicielka butiku. 

facebook.com/COCHO-Gdynia