Sheraton Grand Kraków był gospodarzem tegorocznego spotkania z cyklu Media Day zorganizowanego przez hotelowe konsorcjum Starwood Hotels and Resorts. Moc wrażeń podsyciły dodatkowe atrakcje  które m.in. przybliżyły historię przeuroczego Krakowa.

Spotkania z cyklu Media Day skupiają przedstawicieli najlepszych polskich mediów, którzy mają możliwość poznania marki Sheraton, standardów i zasad jakimi się kieruje przy tworzeniu oferty dla najbardziej wymagających klientów. Dlatego też dziennikarze mieli możliwość poznania oferty kulinarnej, spa, a także noclegowej i konferencyjnej. 

Nie zabrakło też atrakcji poza hotelem. Zaskakująca była podróż Jelczem 043 oraz trabantem na peryferia Krakowa. Tam tradycyjny turysta nie dociera, gdyż zazwyczaj pozostaje na Kazimierzu lub Rynku Głównym. A szkoda, bo naprawdę warto zobaczyć kawałek historii reprezentatywnego dzieła socrealizmu jakim jest legendarna Huty im. T. Sendzimira (dawniej im. Lenina), czy napić się kawy w iście PRL-owskiej kawiarni w dzielnicy robotniczej. Doskonale i na słodko wrażenia wzmocniła wizyta w Manufakturze Czekolady oraz wytworna degustacja win u Marka Kondrata w Bar a Wino.