O sukcesie z kobietami sukcesu

Networking to ważny element każdej konferencji

Krzysztof Nowosielski

Dlaczego warto wyznaczać cele? Jak szybciej osiągnąć sukces? Jak panować nad czasem i uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty? Jak pozyskiwać nowych klientów? Odpowiedzi na te pytania poznało ok. 120 kobiet, które wzięły udział w pierwszej edycji konferencji Success Woman. Odbyła się ona w hotelu Courtyard by Marriott w Gdyni.

Wśród prelekcji szczególną uwagę zwróciła prezentacja Anety Wątor, trenerki rozwoju osobistego, która pokazała jak wyznaczać i skuteczniej realizować cele metodą małych kroków Kaizen. Wśród nich znalazły się takie wskazówki jak: słuchaj swojego ciała, zwiększ liczbę porażek, zacznij słuchać ludzi w środowisku, w którym rośniesz, wyznacz datę realizacji i usuń wszelkie przeszkody, zaplanuj swój sukces, znajdź odpowiednich ludzi, współpracuj, działaj natychmiast, porzuć perfekcjonizm, wizualizuj, afirmuj. 

Niezwykle żywą, optymistyczną aurę wprowadziła prelekcja Marty Woźny-Tomczak – psychologa, dyrektora firmy rekrutacyjno - szkoleniowej Personia, która pokazała jak ustalać priorytety, gdy wszystko jest ważne. Odpowiedź była prosta, po pierwsze należy skoncentrować się na tych sprawach, które musimy wykonać sami, a po drugie załatwiamy to, co wymaga natychmiastowej reakcji. Wystąpienie czysto praktyczne, charakteryzujące się dużą wiedzą i doświadczeniem przeprowadziła Barbara Piasek – ekspert w zakresie sprzedaży - współzałożycielka i prezes zarządu spółki Wolves Summit, która dała odpowiednie wskazówki odnośnie wzajemnej komunikacji w biznesie. 

- Komunikacja powinna być bardzo krótka i konkretna, ale oprócz tego powinna odpowiednio pozycjonować to, co jest najważniejsze.  W mailu nigdy nie pozycjonuję produktów czy usług, tylko rozmowę – trzeba pamiętać, że mail nigdy nie zastąpi prawdziwej rozmowy. Zawsze wymagam szacunku do mojego czasu. Nie pracujecie po to, żeby pracować, pracujecie po to, aby żyć  – podkreśla Barbara Piasek. 

Oprócz prelekcji odbył się także Networking na „szpilkach”, gdzie uczestniczki miały szansę nawiązania i zbudowania ważnych relacji biznesowych. Jak zapowiadają organizatorzy, druga edycja Success Woman już  6 września.