Pięćdziesiąt lat tradycji, dbałości o klienta i innowacyjności. Tak w skrócie można opisać markę Henri Lloyd, światowego potentata w branży odzieży żeglarskiej. Dla tej firmy zawsze najważniejszą sprawą było zapewnienie swoim klientom najwyższej ochrony i komfortu podczas trudnych i niebezpiecznych morskich wypraw.

Henri Lloyd dba także o ich wygodę po zejściu na ląd, gdyż proponuje również kolekcję mody codziennej dla kobiet i mężczyzn. To projekty utrzymane w marynistycznym, subtelnym i modnym wzornictwie, doskonale pasujące do miejskiego stylu i równocześnie, dzięki swoim walorom użytkowym, świetnie sprawdzają się podczas weekendowych wyjazdów i urlopów.

Wie o tym najlepiej Maciej Grabowski, żeglarz, olimpijczyk, mistrz Europy w klasie Laser, który od 17 lat jest ambasadorem marki Henri Lloyd. Maciej zaprezentował się na wybiegu i opowiedział kilka ciekawych historii związanych z marką założoną w 1963 roku przez Polaka Henryka Strzeleckiego. Henri Llod to pionier w adaptacji innowacyjnych technologii, tj.:  cudowny materiał lat 60. Bri-Nylon, ręczne podklejanie szwów dla zapewnienia wodoodporności, wykorzystanie rzepu, a także nierdzewny zamek. Marka Henri Lloyd jako pierwsza zaczęła wykorzystywać do produkcji sztormiaków materiał firmy Gore.