Święto start-up'ów

50 tys. USD dla start-up'u Ourotech.

materiały prasowe

Ponad 1000 miłośników nowych technologii, sprzedaży oraz marketingu, przedstawiciele najważniejszych światowych koncernów, inwestorzy, eksperci z Doliny Krzemowej i mnóstwo start-up'ów - tak wyglądała konferencja Wolves Summit, która odbyła się w Pomorskim Parku Naukowo - Technologicznym w Gdyni.

Do Gdyni przyjechali przedstawiciele takich marek jak: Intel, Google, Facebook, 500 Startups, Amazon, Heyka Capital Markets, Experior Venture Fund, Platinum Seed, Black Pearls VC, ARP Venture Fund oraz WinVentures. 

Wolves Summit to przede wszystkim prelekcje, warsztaty, wystawy i stymulowany networking, jak np. Speed Dates, czyli 15-minutowe, zaaranżowane spotkania z inwestorami. Dzięki nim start-up'y w komfortowych warunkach mogły nawiązać relacje biznesowe i uzyskać dofinansowanie swojego biznesu.

Drugiego dnia Wolves Summit zmienił się w prawdziwy pokaz mody. W ramach Young Wolves Fashion Show, trzynastu najzdolniejszych projektantów walczyło o tytuł najlepszego start-up'u modowego tegorocznej wiosny. Zwyciężyła  Karolina Marczuk. Creme de la creme konferencji był jednak The Great Pit(ch). Startupy z całego świata powalczyły w konkursie o tytuł Wilka Alpha. Wystarczył jeden genialny pomysł na firmę i 5 minut na jej zaprezentowanie. W taki oto sposób los jednego ze startupów zmienił się na dobre.

Szczęśliwym zwycięzcą został Ourotech, start-up rozwijający technologię druku 3D w branży medycznej. Nagroda to 50 tys. dolarów. Sponsorzy Wolves Summit wyróżnili dodatkowo projekt SayYeahTV, innowacyjną telewizją internetową. Projekt otrzymał w nagrodę kampanię reklamową od TVN Ventures i  ProSieben Sat.1 o łącznej wartości 2 mln zł.