Ruszyła Sopocka Fala

Fotobudka okazała się przebojem imprezy.

Karol Kacperski

Znakomite marki odzieżowe, pokazy barmańskie, doskonałe przekąski i drinki, a wszystko w klimatycznym miejscu i przy seksownych dźwiękach saksofonu - tak pod koniec kwietnia redakcje Prestiżu i W Ślizgu! powitały nowy sezon żeglarski. A z nami ponad 300 gości - zarówno czytelnicy magazynów, partnerzy, jak i bohaterowie tekstów. Wszystko pod hasłem: Sopot Wave!

Tego wieczoru Pomarańczowa Plaża, sopocki lokal położony tuż nad morzem zamienił się w niezwykle gwarne miejsce. Wśród gości widać było mocną reprezentację branży żeglarskiej z Karolem Jabłońskim, Zbigniewem "Gutkiem" Gutkowskim, Maciejem Marczewskim, Rafałem Sawickim, Przemysławem Tarnackim, Marcinem Czajkowskim, Pawłem Górskim, Łukaszem Wosińskim i Przemkiem Zagórskim na czele.

Główną atrakcją wieczoru były pokazy mody. Na specjalnie na tą okazję wybudowanym wybiegu przez firmę EventTech.pl dominowały kolekcje związane z wodą i sportem. Był więc Helly Hansen, jeden z najlepszych na świecie producentów odzieży żeglarskiej. Do żeglarstwa odwoływała się również inna prezentowana marka – Campione. W letniej, sportowej odsłonie pokazały się znakomite damskie kolekcje z butiku Bea Concept oraz Patrizia Pepe i Marella firmy Olimpia Group. Na wybiegu pojawił się też Samsung wraz ze swoją najnowsza ofertą smartfonów, tabletów, a także zegarków i słuchawek.

– Pomysł połączenia świata mody i żeglarstwa w lifestylowym klimacie to dobry kierunek – ocenia Aleksandra Staruszkiewicz, menadżer projektu. – Pokazy mody cieszą się ogromnym zainteresowaniem, jednak ważne, by ich konwencja nie była nudna. Ważny jest pomysł. Tym przede wszystkim się kierowałam przy pracy nad Sopot Wave. A także cały nasz team – przede wszystkim Małgorzata Budrys i Maria Maja Bek. Ponadto Karolina Ancerowicz, Karol Kacperski i Krzysztof Nowosielski, no i nasi kapitanowie na czele – Michał Stankiewicz oraz Jakub Jakubowski.

Pokazy mody to nie jedyne atrakcje Sopot Wave. O wrażenia muzyczne zadbali Dj Bartes oraz saksofonista Krzysztof Sandecki, a kulinarne – kucharze Pomarańczowej Plaży. W bogatym menu znalazły się zarówno słodkie, jak i wytrawne przekąski, m.in.: arancini z mozzarellą ziołową, espuma krewetkowa z nutą limonki, vol au vent z musem z tuńczyka, czy klopsiki w parmezanowej skorupce.

Trudno o dobrą imprezę bez dobrego baru, a najlepiej dwóch. Bar4You specjalnie na Sopot Wave zaserwował whisky Ballantines w zupełniej innej odsłonie.

– Z pewnością udało się nam przekonać wielu gości do spojrzenia na smak whisky z nieco innej strony – mówi Mariusz Brożyński właściciel Bar4You. – Wystarczyły syropy własnej roboty z nutą cynamonu, goździków, kawy czy vanilii, ale również marmolada, czekoladowe i fiołkowe bittersy, czy ginger&lemon splash. Przerobiliśmy klasyczne whisky sour na wiele sposobów, więc każdy znalazł coś dla siebie – dodaje Mariusz Brożyński.

Nie wszyscy zaproszeni goście decydowali się na mocniejsze trunki. Serwowano białe i czerwone wino, a o tych, którzy mieli ochotę na coś bardziej orzeźwiającego i lekkiego zadbał partner imprezy Dobroński Cydr. Nie zabrakło także nagród. Prowadząca imprezę, aktorka Sylwia Różycka tuż przed północą wzywała na scenę szczęśliwych zwycięzców loterii wizytówkowej. Było o co walczyć. BMW Zdunek ufundował 2 weekendy z nowymi modelami BMW, Dobre Jachty czarter jachtu motorowego Jeanneau Merry Fisher 755, Centrum Medyczne Dr Kubik – zabieg medycyny estetycznej, a Smiles Architekci Uśmiechu – 3 zabiegi laserowego wybielania zębów. Z kolei Hotel Młyn Klekotki zaprosił na wypoczynek i zabiegi spa.

Ogromną popularnością cieszyła się fotobudka, przed którą wszyscy chętni mogli robić sobie zdjęcia. Dominowały foty grupowe, koniecznie z użyciem rekwizytów. Trzeba przyznać, że gorąca atmosfera Sopot Wave zachęcała wszystkich do coraz ciekawszych pozycji i min. W pewnym momencie na podłodze pojawiły się setki “dolarów”, które rozdawały hostessy jednego głównych sponsorów Walutuj.pl. Całość klimatu dopełniały najnowsze modele BMW – zarówno samochody, jak i motocykle oraz regatowa, nowa Delphia 24 One Design z floty GSC Yachting.

Sopot Wave zakończył się dopiero w późnych, nocnych godzinach.

– Pierwszą edycję uznajemy za bardzo udaną, mam nadzieję, że nasi goście również – mówi Michał Stankiewicz, prezes Prestiż Trójmiasto Sp. z o.o., organizator imprezy. – Wydajemy magazyn lifestylowy, a od roku także żeglarski. Naszym celem jest, by Sopot Wave na stałe zagościł w sopockim kalendarzu imprez, właśnie jako łącznik świata mody, biznesu i żeglarstwa. No i oczywiście miejsce dobrej zabawy. Stąd zresztą pomysł, by pokazy mody zorganizować w nieco bardziej luźnej formie.

– Mogę zdradzić, że myślimy już o kolejnej edycji Sopot Wave, tym razem zamykającej sezon letni w Trójmieście – dodaje Jakub Jakubowski, wiceprezes Prestiż Trójmiasto Sp. z o.o. i redaktor naczelny magazynu Prestiż. – Planów mamy sporo, a różnego rodzaju lifestylowe imprezy to kolejny filar, na którym opiera się nasza współpraca z partnerami. Budowanie relacji, networking biznesowy w połączeniu z wysoką jakością naszych magazynów to klucz do sukcesu w bądź co bądź dość trudnych dla branży wydawniczej czasach – mówi Jakub Jakubowski. 

 

Dziękujemy wszystkim partnerom, którzy nam zaufali i zdecydowali się z nami tworzyć Sopot Wave. Przede wszystkim Bar4You, który podczas spotkania zaprezentował i zaserwował idealne koktajle na bazie szkockiej whisky Ballantines oraz firmie EventTech.pl, która profesjonalnie zadbała o całą obsługę techniczną. Dziękujemy także Pomarańczowej Plaży i firmie Party Premium, która kreatywnie zaaranżowała przestrzeń. Dziękujemy za wsparcie oraz doceniamy pracę salonu fryzjersko kosmetycznego ExcellentQ, za profesjonalne wykonanie fryzur modelkom, a salonowi Petite Perle z Gdańska za makijaż. Podziękowania również kierujemy w stronę naszych sponsorów bez których wydarzenie nie mogłoby się odbyć: Walutuj.pl, Samsung Brand Store, Euro Styl, BMW Zdunek, Dobre Jachty, GSC Yachting, Smiles Architekci Uśmiechu, Hotel Młyn Klekotki oraz Centrum Medyczne Dr Kubik. Szczególne podziękowania kierujemy dla: Olimpia Group (Patrizia Pepe i Marella), butiku Bea Concept, Campione, Helly Hansen oraz dla Lucyny Jata za świetną reżyserię i pomysłową choreografię pokazów mody.