Centrum Riviera w Gdyni otrzymało dwie nagrody najważniejszej organizacji branży Retail - PRCH w kategoriach: najlepsza Przebudowa/Rozbudowa/ Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2014 oraz w kategorii Kampania Otwarcia Roku 2014.

Nagrody zostały wręczone podczas gali w warszawskim Teatrze Capitol. Konkurs PRCH Retail Awards organizowany jest od 2010 roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla deweloperów, sieci handlowych, zarządców, inwestorów i specjalistów marketingu. Jury konkursu składa się ze specjalistów branży nieruchomości handlowych i marketingu. 

W tym roku do konkursu zgłoszono 46 projektów, w tym 32 kampanie marketingowe. Jury doceniło skalę rozbudowy istniejącego wcześniej w tym miejscu Centrum Wzgórze i zmianę w Centrum Riviera. Uznanie wzbudziła też kampania marketingowa "Poznajmy się bliżej", która towarzyszyła całej akcji otwarcia Riviery.