Pod hasłem "Precz z Walentynkami" w sopockim Spatifie odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu "Geberit od Wnętrza". W trakcie tych spotkań, dedykowanych głównie architektom wnętrz, firma Geberit promuje swoje designerskie produkty.  

Podczas czterogodzinnego spotkania Geberit prezentuje w sposób lekki i przyjemny nowości na rok 2014, przykładając szczególną wagę do produktów z linii toalet i desek myjących.

"Wyobraź sobie, że brudne ręce wycierasz suchym ręcznikiem, przetłuszczone włosy osuszasz jedynie suchym papierem – takie rozwiązania dla przeciętnego Europejczyka mogą być brane pod uwagę wyłącznie podczas wyprawy na pustynię. Codzienny prysznic stał się już rytuałem. Dlaczego nie spróbować używać wody zamiast suchego papieru także w toalecie" – próbują przekonywać przedstawiciele firmy Geberit.

I chyba mają w tym sporo racji. Nie da się jednak ukryć, że Polacy rzadko używają toalety myjącej, a ten rodzaj higieny dla wielu stanowi temat tabu. A wystarczy nacisnąć przycisk, by uruchomić mycie delikatnym natryskiem o temperaturze ciała. Taką możliwość daje chociażby Geberit AquaClean Sela lub AquaClean 800plus. To toalety z funkcją podmywania wyglądające zupełnie zwyczajnie, niczym nie różniąca się od zwykłej toalety. No może poza unikatowym designem.

Wszystkie części są perfekcyjnie proporcjonalne, a wzornictwo tak proste i tak eleganckie, że ponadczasowe. Pasuje do wnętrz nowoczesnych, jak i tych o klasycznym wystroju. To co wyróżnia produkty Geberitu to także prostota w instalacji, użytkowaniu i codziennej obsłudze. Są to idealne produkty dla osób, które po raz pierwszy testują działanie toalety myjącej.