Biznesowa odwaga wynikająca z pasji do mody i młodzieńczej fantazji pozwalającej z optymizmem patrzeć w daleką przyszłość – tak twórcy nowej marki modowej z Trójmiasta uzasadniają fakt startu z biznesem w trudnych przecież i niepewnych czasach. Tą marką jest Assassin a tworzą ją mieszkańcy Trójmiasta, Kuba Semerda i Krystian Sobczuk.

Zaczynają skromnie, na miarę swoich możliwości. Stawiają na modę męską. Uliczną. Stworzyli pierwszą kolekcję, na którą składa się 6 modeli kurtek i płaszczy oraz 3 modele jeansów dla mężczyzn. W każdym ubraniu można znaleźć charakterystyczny element, który ma być znakiem rozpoznawczym marki, np. w jeansach można znaleźć wszyty w środku czerwony guzik.

– Świat mody bardzo się zmienił. Nasze kolekcje to mix streetu i smart casualu. Wprowadzamy także elementy, które z koszulą czy nawet marynarką będą trzymały fason, a zakładając je, będzie można czuć się komfortowo. Assassin to dla nas spełnienie marzeń o marce mody premium – mówi Kuba Semerda.

Za kilka, kilkanaście lat chcą być pełnowartościową marką odzieżową, tworzącą kolekcje męskie i damskie. Zdają sobie sprawę, że do tego droga daleka. Ale kto nie ryzykuje, ten nie ma. Kuba i Krystian poznali się na studiach ekonomicznych. Od razu zorientowali się, że tak samo patrzą na modę, mają podobny gust. Gust Kuby kształtował się w Australii, gdzie mieszkał przez trzy lata. Po powrocie do Polski zaczął pracę w LPP, początkowo jako kupiec, następnie jako manager.

Doświadczenie zdobyte w odzieżowym gigancie niewątpliwie pomogło w podjęciu tej odważnej decyzji. To, co robią traktują jak misję. I choćby nie wiem jak infantylnie i banalnie to brzmiało, mówiąc to są śmiertelnie poważni. Chcą zmieniać polską ulicę, kształtować w Polakach świadomość stylu.

– W różnych miejscach zaskakuje nas to, jak Polacy potrafią się stylowo i modnie ubrać, a z drugiej strony jak można nie przywiązywać do ubioru zupełnie uwagi. A przecież pierwsze wrażenie, które możemy zrobić tylko raz, w 80% będzie tworzone przez nasz ubiór. Jak cię widzą tak cię piszą. Od lat mówi się, że Polacy mają rewelacyjne poczucie stylu. Zgadzam się z tym, ale niestety mają ograniczone możliwości jego kreowania – mówi Kuba Semerda.

I trudno się z tym nie zgodzić. W ubraniach sygnowanych marką Assassin widać właśnie kreację. Nowoczesne kroje i formy, dbałość o detale, perfekcyjne wykończenie i bardzo dobrej jakości tkaniny i materiały – Assassin stawia na indywidualizm i jakość łącząc współczesną estetykę z charakterem i zamieniając je w modne kurtki i jeansy. Twórcy marki z optymizmem patrzą w przyszłość, mimo że czasy na rozwijanie tego typu biznesu nie są łatwe. Ale wiara we własne siły, ambicji i świadomość jakości swoich produktów pozwala im wierzyć w to, że się uda. Prestiż trzyma kciuki i poleca!