Kronika Prestiżowa

Przy śniadaniu o zarządzaniu

Max Radke
magazyn
  nr 2 (41). 
luty 2014

Czy marketing to wyrafinowana sprzedaż? Po co marketing, skoro jest sprzedaż? Czy HR jest tylko dostawcą zasobów? Na te pytania starali się odpowiedzieć uczestnicy kolejnego HR Śniadania zorganizowanego w ramach konkursu HR Osobowość w Olivia Business Centre. HR Śniadania to wymiana najlepszych praktyk, poszukiwanie i znajdowanie nowych rozwiązań, a wszystko we współpracy z wybitnymi ekspertami i praktykami. 

Marcin Dybuk, dyrektor marketingu Radia Gdańsk

Krzysztof Nowosielski

Od lewej: Andrzej Popadiuk, członek zarządu Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Maciej Grabski, prezes Olivia Business Center

Krzysztof Nowosielski

Od lewej: Szymon Motławski, ekspert ds. mediów w rekrutacji Agora SA, Andrzej Borczyk, dyrektor personalny Microsoft Polska, Tomasz Klekowski, dyrektor firmy Intel w regionie Europy Centralnej i Wschodniej

Krzysztof Nowosielski

Od lewej: Bartosz Sobolewski, prezes zarządu SmartMedia Sp. z o.o., Piotr Kaczmarek, dyrektor sprzedaży SmartMedia Sp. z o.o.

Krzysztof Nowosielski

Od lewej: Małgorzata Ziemkowska, dyrektor Olivia Business Center, Olga Witman, prezes Zarządu Witman Sp. z o.o.

Krzysztof Nowosielski

Od lewej: Monika Bogdanowicz, Olivia Business Center, Małgorzata Dziemian - Paczkowska,  new busienss director 2MGroup

Krzysztof Nowosielski

Rafał Chomicz, prezes zarządu Sevenet S.A.

Krzysztof Nowosielski

Od lewej: Anna Ralcewicz, ekspert HR, Monika Reszko, ekspert ds. komunikacji i relacji wewnętrznych, organizatorki i pomysłodawczynie HR Śniadań.

Krzysztof Nowosielski